شما در این قسمت می توانید نرم افزار، کتاب الکترونیکی و دیگر مواردی را که نتوانسته اید آن‌ها را در سایت ها و فروشگاه های گوناگون اعم از مجازی و واقعی پیدا کنید درخواست نمایید. این درخواست می‌تواند در ارتباط با نرم‌افزار آباکوس و یا سایر نرم‌افزارهای مهندسی و تخصصی باشد. همچنین می‌توانید درخواست خود را پیرامون یافتن کرک و یا کرک نمودن نرم‌افزارها/افزونه‌های خاص ثبت نمایید.

کارشناسان آباکوس سنتر با جستجوی این برنامه در منابع مختلف (مجازی – واقعی) سعی می کنند در کمترین زمان ممکن نسخه کامل آن را برای شما تهیه کرده و در ازای پرداخت هزینه متناسب، لینک دانلود  آن را به شما ارائه دهند.

توجه! نکات زیر را قبل از ثبت درخواست خود مد نظر داشته باشید:

  1. در این قسمت باید نام دقیق نرم افزار مورد نظر خود را ذکر کنید. به درخواست‌هایی که حاوی اطلاعات کافی نباشند، ترتیب اثر داده نمی شود.
  2. این قسمت برای درخواست برنامه جهت قرار گرفتن روی سایت نمی باشد.
  3. در پاسخ درخواست شما، به‌صورت پیش‌فرض لینک دانلود ارائه می‌شود. البته می‌توانید درخواست خود مبنی بر ارسال برنامه دانلود شده در قالب CD و DVD را با انتخاب گزینه مربوطه در فرم اعلام نمایید.
  4. قیمت به تناسب زمان صرف شده برای تهیه برنامه بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد که توسط کارشناسان آباکوس سنتر محاسبه و اعلام می‌شود.
  5. نرم‌افزارها پس از دانلود و تست در اختیار شما قرار می‌گیرند و کار کردن آن‌ها تضمین می‌شود.
  6. برنامه های تست شده دارای پشتیبانی نصب و کرک هستند. 
  7. مدت زمان پشتیبانی در مورد لینک های ارائه شده، به‌طور معمول یک هفته است.